nathaliekold

Alla inlägg under april 2013

Av Nathalie Köld - 25 april 2013 22:17

Den här veckan har verkligen gått hur fort som helst, men det är bara skönt! För imorgon är det fredag och på söndag fyller mitt hjärta 24 år och jag ska äntligen få ge honom hans present :-)

Imorgon blir det veckans sista arbets pass, 8-14 och sedan ska jag till min älskade frisör och göra mig fin!
Trevlig helg :-)

Av Nathalie Köld - 22 april 2013 21:34

Fredagen började med ett kort jobb pass, sedan gasa hem för att fixa mig och åka vidare mot Köping för att dricka lite gott och snacka skit med Michan, Ronja och Tess! En jätte trevlig kväll :-)

I lördags hade jag och min älskade en mysig förmiddag och sen ett kvällspass på jobbet, när jag kom hem åt vi god mat med Carro och Max, vi åt och skrattade tills halv tolv på kvällen - det är bra vänskap de!

Och i söndags tvättade vi och så jobbade jag ett till kvällspass. En bra helg måste jag säga, fast den innebar mycket jobb! :-)

Idag har jag varit ledig, så passade på att träna ett långt pass och sedan åkte jag med mamma till morfars grav och planterade blommor eftersom han skulle ha fyllt år idag, stort grattis :-)

Av Nathalie Köld - 15 april 2013 22:01

Idag är en sådan där dag då jag känner mig alldeles deppig fast jag inte ens har någon anledning? Varför är det så?

Gick hemma i förmiddags, städade och kollade på greys anatomy. Åkte till jobbet och det gick sååå segt. Nu vill jag bara lägga mig, sova och sedan vakna upp imorgon och vara pigg och Glad.

Imorgon är dags för veckans första gym-pass också och jag ska verkligen köra!!

Av Nathalie Köld - 13 april 2013 17:47

Ledig helg och dagen har verkligen varit lugn och skön! Vid 10 åkte jag och Caroline och köpte värsta brakfrullen och så åt vi som aldrig förr!

Har äcen hunnit med en liten promenad i regnet med mina djur och åkt till Slagsta glass, ikväll blir det Västerås och hälla träffen med fina människor.

Nu sitter mina fin fina fälgar på bilen också, hon vart så fin! :-D

Av Nathalie Köld - 11 april 2013 10:37

Som vanligt så vaknade jag och kollade på klockan redan runt sju, varför? Känns verkligen som att man är gammal när man gör det..

Men what to do? Jag gick upp, tog en lång dusch och sedan en promenad i solen med hundarna. Sen åt jag frukost och fixade mig, åkte och tvättade bilen och hämtade kontraktet till vår nya lägenhet! - japp, ni läste rätt.. Ska flytta, IGEN. Räknade ut igår att jag har flyttat 5 gånger på ungefär 2 år, hej kom och hjälp mig! Men nu ska vi flytta en port bort bara, till en etage trea på 80 kvd! Är så glad :))

Och ikväll åker fälgarna på bilen, himla bra dag! Eller hur?!

Av Nathalie Köld - 9 april 2013 14:17

Min tisdag började med en promenad med hundarna och sen sprang jag och mina fina vän Carro 3 kilometer, snart kommer vi orka det utan problem! Känns så underbart :))

Just nu sitter vi i solen och väntar på att en kiosk ska öppna, dom har lunch stängt och jag ska äntligen få hämta ut min färg till mina fälgar! Så himla lycklig, snart sitter mina 19" på min lilla bil, hihi!

Himla bra ledig dag, plus att min fina mamma fyller år! Stort grattis till henne :))

Av Nathalie Köld - 7 april 2013 21:34

Min första jobbhelg är över? Pang bom, kändes som den nyss började.. Men det är väl positivt, att tiden går fort fast man är på jobbet alltså!

Helgen har varit jätte lugn, utanför jobbet. Igår kväll åkte jag och min andra halva till Västerås och åt mat på Jensens, himla mysigt! Och idag har jag umgåtts med min fina syster + systerdotter några timmar och nu på kvällen blev det mat och Bingolotto hos pappa som vanligt på söndag kvällar :-)

Av Nathalie Köld - 5 april 2013 18:43

Blev en långpromenad imorse med hundarna och Carro, det känns verkligen att våren är här för att stanna nu! Jag bara älskar det!

Igår kväll sprang vi även fram och tillbaka ut till Sätra från resmat-rondellen, vi vet inte hur långt det är men vi tror 4-5 kilometer. Så långt har vi aldrig orkat förut och det får en bara att vilja ännu mer!! När vi stod och andades ut efteråt ville jag bara springa en gång till. Trodde aldrig att jag skulle tycka det var så underbart att springa..

Nåväl, idag blev det ett jobbpass 11-20 och sedan blir det tacos med min bästaste sambo och dom två finaste vännerna i världen Carro och Max. Fick även jätte roliga nyheter idag, mer om det nästa vecka :-D

Presentation


En glad 22 årig tjej från lilla hålan Arboga. Tränar mycket och njuter av livet ♡

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards