nathaliekold

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

Sluta slappa!

Av Nathalie Köld - 8 maj 2013 11:25

Att köra lchf är faktiskt mycket lättare och roligare än vad jag någonsin kunde tro! Läser nya saker om det på internet hela tiden och blir bara mer peppad att fortsätta :-) Längtar varje dag tills vi ska göra en ny rätt!
Idag ska vi köra på lchf-våfflor, inte den allra bästa rätten kanske men jag och min kära man har varit tillsammans i 10 månader idag så vi vill fira lite :-)

Igår hade jag en riktig tränar dag, gick 5 kilometer på morgonen, sedan gymmet med Caroline och sedan en 4 kilometers promenad på kvällen. Har fått ny kraft att kämpa - bara sådär. Finns sjukt bra människor på instagram som man får sådan inspo av :-)

Idag har jag och Caroline sprungit ett varv i spåret (sprang så mycket vi orkade och körde på pw resten) nu ska jag åka till min fina syster och systerdotter och spendera några underbara timmar där :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Köld - 1 november 2013 21:41


Så var det helg igen, jobbhelg med andra ord. Hade varit kul att klä ut sig och dricka gott, men plikten kallar som sagt. Ska nog förbi min fina kusin och Martina imorgon efter jobbet iallafall och vara lite social i någon timme. Pathrik kommer komma...

Av Nathalie Köld - 30 oktober 2013 19:15


Då var det en ny vecka och dags för nya äventyr! Igår fick jag lite hjälp här hemma, så nu är trappen helt klar med räcke och allt, min lilla kristallkrona sitter i taket och fönster brädorna sitter där dom ska! Och det blev så himla fint!!! Jag är h...

Av Nathalie Köld - 27 oktober 2013 13:42

Då var helgen över igen, min lediga helg. Dem går alltid så fort om man jämför med de helger som man jobbar. Denna helg har gått extra snabbt eftersom min älskade sambo har varit hemma.   Han åkte tillbaka till Norge för några timmar sedan och de...

Av Nathalie Köld - 26 oktober 2013 22:08


Då var vi här igen, jag har glömt att skriva på länge. Så vad har hänt sedan sist? Jag har haft min underbara sambo hemma. Vi har målat trappen hemma och haft världens bästa vecka tillsammans. Känns så kul när de går framåt hemma. Trivs bara ...

Av Nathalie Köld - 16 oktober 2013 22:26

Haft ännu en bra dag. Sovmorgon som sagt till 9, var lika trött som om den hade varit 7 men var bara att gå upp - klä på sig träningskläder och gå ut med Nellsan. Klockan 10 var vi på gymmet och körde ett skönt pass! Resten av dagen har bestått a...

Presentation


En glad 22 årig tjej från lilla hålan Arboga. Tränar mycket och njuter av livet ♡

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards