nathaliekold

Alla inlägg under maj 2013

Av Nathalie Köld - 8 maj 2013 11:25

Att köra lchf är faktiskt mycket lättare och roligare än vad jag någonsin kunde tro! Läser nya saker om det på internet hela tiden och blir bara mer peppad att fortsätta :-) Längtar varje dag tills vi ska göra en ny rätt!
Idag ska vi köra på lchf-våfflor, inte den allra bästa rätten kanske men jag och min kära man har varit tillsammans i 10 månader idag så vi vill fira lite :-)

Igår hade jag en riktig tränar dag, gick 5 kilometer på morgonen, sedan gymmet med Caroline och sedan en 4 kilometers promenad på kvällen. Har fått ny kraft att kämpa - bara sådär. Finns sjukt bra människor på instagram som man får sådan inspo av :-)

Idag har jag och Caroline sprungit ett varv i spåret (sprang så mycket vi orkade och körde på pw resten) nu ska jag åka till min fina syster och systerdotter och spendera några underbara timmar där :-)

Av Nathalie Köld - 6 maj 2013 18:27

Nu har jag snart jobbat klart min "jobbhelg" även om det är måndag så tillhör den min jobbhelg så. Men jag trivs så jäkla bra på mitt jobb just nu. Den här helgen jag bestått mycket av att pyssla hemma hos min brukare och det är så kul när de blir fint hos hen.

Just nu sitter vi i solen och njuter, klockan är halv sju och de bränner fortfarande? Åh, älskade vår vad du är välkommen!

När det här passet är slut går jag på en veckas semester, hoppas vädret kommer fortsätta såhär för då ska jag passa på att njuta!!

Idag började jag och min sambo pathrik med lchf. Jag har varit värsta anti det, vet dock inte varför? Men nu har jag läst på och vill verkligen ge det en chans :-) ska bli spännande! Vill ju gå ner i vikt och leva ett sunt liv!

Av Nathalie Köld - 1 maj 2013 18:35

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Vad har hänt sedan dess?

Vi firade min käre sambo lite i förskott i lördags och efteråt skulle han vidare med några killkompisar, jag åkte mot Ica - köpte en god godispåse och tog på mig pyjamas och tänkte mysa. Men tji fick jag, fick ett spontant sms om utgång i Örebro. Så varför inte? Bytte om och 45 minuter senare satt jag på tåget med Josse. Hade en as kul kväll, skrattade så mycket och njöt av livet!

På natten fick jag akut ont i magen. Så sedan dess har jag legat i sängen och kollat på greys anatomy. Hade lite feber i söndags men annars så har alla dagar bestått av illa mående och trötthet. Idag, tre dagar senare så mår jag äntligen hyfsat!

Så idag åkte jag med min "lilla familj" till erikslund. Carro och Max skulle köpa badrumsskåp och jag kom hem med en långklänning och två linnen. Underbart väder och jag börjar inte jobba förens på lördag!

Livet är himla bra nu :-)

Presentation


En glad 22 årig tjej från lilla hålan Arboga. Tränar mycket och njuter av livet ♡

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards