nathaliekold

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Nathalie Köld - 1 november 2013 21:41

Så var det helg igen, jobbhelg med andra ord. Hade varit kul att klä ut sig och dricka gott, men plikten kallar som sagt. Ska nog förbi min fina kusin och Martina imorgon efter jobbet iallafall och vara lite social i någon timme. Pathrik kommer komma hem imorgon bitti och åker igen söndag kväll, ska bli skönt att krama om honom en vecka tidigare än vi trott - sen kommer han ju hem 14 dagar.

Nog om det, i torsdags fick jag min första del av mitt nya träningsschema. Då körde vi ben och mage, fy sjutton vad jobbigt det var och jag har sådan träningsvärk!!! Men GUD vad roligt det var. Gick med ett leende hela dagen och på måndag är det dags för nästa pass, ska få tre olika delar så hela kroppen kommer med. Ska bli kul med nytt och jag hoppas verkligen att det kommer bli en förändring på min kropp! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En glad 22 årig tjej från lilla hålan Arboga. Tränar mycket och njuter av livet ♡

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards